Dostop do telefonskega klica je možen na več načinov in sicer preko menija Supor/Telefonski klic, preko ikone za telefonski klic ali pa z hitro tipko F6. Odpre se okno, katero beleži trajanje telefonskega klica (spodnji levi kot). V prvotnem oknu – zavihek Partner izbiramo klicočega in sicer s pritiskom na črko ali pa ga poiščemo v iskalnem oknu. Ko smo partnerja izbrali lahko preidemo na naslednji zavihek Poročilo ali pa pritisnemo gumb Naprej. Naslednji zavihek Poročilo je sestavljeno iz več različnih okenc in sicer: - kontaktna oseba Izberete osebo z katero govorite (vnos kontaktov v Kartoteki pod zavihkom Kontaktne osebe) - vrsta dela Izbira vrste dela o kateri govorite oz. kaj delate za kupca (vnos: Šifrant del) - opis Kratek opis vsebine pogovora - dolg opis Podroben opis pogovora - nameščene aplikacije Šifrant Aplikacije - odprti računi Prikaže neplačane račune in opozori v primeru zamude plačila. Naslednji zavihek je Naloga. Vsako poročilo lahko povežete z nalogo, NI pa nujno. To storite tako, da pritisnete gumb Je naloga in program odpre vse odprte naloge za izbrano stranko. Nalogo izberemo tako, da kliknemo nanjo. Nalogo lahko odpremo tudi iz tega zavihka in sicer z klikom na gumb Odpri nalogo. Po končanem klicu pritisnemo gumb Konec (spodnji levi kot). Med zavihki se lahko premikamo z gumboma Nazaj in Naprej. Tipka Obračun odpre Hitri obračun in lahko hitro in enostavno obračunate storitev iz telefonskega klica. Majhni gumbi pod gumboma Nazaj in Naprej pa služijo skrajšanju oz. podaljšanju telefonskega klica. Ko smo s telefonskim klicem v celoti prenehali pritisnemo gumb Shrani. Po pritisku na gumb Shrani vam program ponudi možnost obračuna.
|