Do avtomatskega fakturiranja dostopamo preko menija Supor/Avtomatsko fakturiranje ali pa pritisnemo na ikono za avtomatsko fakturiranje. - dostop preko ikone Odpre se nam okno za avtomatsko fakturiranje, prikazane so vnešene stranke, katere imajo pogodbo oz. katere imajo stalni znesek plačila. Za vnos strank s pogodbami je potrebno pritisniti na vprašaj, kateri se nahaja na desni strani okna. S pritiskom na ikono Nov, se nam odpre okno za vnos podatkov. Ko izpolnimo vse potrebno pritisnemo gumb Shrani. Avtomatsko fakturiranje deluje tako, da v oknu Nastavitve avtomatskega fakturiranja, pritisnemo Start, program pa sam prenese račune v Fakturiranje. Kot je že bilo omenjeno, program prenese račune v Fakturiranje in sicer v Obračune (potrebno je vnesti v Dokumente Obračun). Da kreiramo račune moramo na obračunu, pritisniti desni klik na miški in izbrati Vsi dokumenti/Kreiranje računa – tako vam za vsak obračun program kreira račun. - nastavitev Obračun - kreiranje računov
|