Prva stran arrow Podpora arrow Novosti!! arrow Davčne blagajne arrow Davčne blagajne
Orbitala poslovna programska oprema | Friday, 19 April 2024
Menu
Prva stran
Predstavitev
Povpraševanje
Produkti
Podpora
 
 
 
Davčne blagajne PDF Natisni E-pošta

Davčne blagajne

Kot že zagotovo veste nas v začetku leta 2016 čaka uvedba davčnih blagajn. Glede te tematike smo prejeli že več vprašanj od naših uporabnikov, zato bi vas radi obvestili kako načrtujemo skupaj z vami izvesti in implementirati to zakonsko novost. 

Vlada RS dne 5.2.2015 sprejela zakonsko uredbo, ki določa da mora vsak subjekt, ki posluje z gotovino v realnem času pošiljati podatke (računov, avansnih računov, storno računov… vseh gotovinskih transakcij) na strežnik FURS. Gre za sistem izmenjave podatkov v realnem času prek interneta, in sicer še pred izvedbo denarne transakcije. Orbitala bo v skladu z zakonsko odredbo pripravila vso programsko opremo ki posluje z gotovino (Trgopos, Recepcija, Fakturiranje) tako, da bo delovanje programske opreme ostalo popolnoma enako kot do sedaj, vsa komunikacija se bo dogajala v ozadju. Praktično pa to pomeni da bo programska oprema po internetu poslala gotovinsko transakcijo na FURS, v odgovoru pa prejela enkratno identifikacijsko oznako računa oziroma zaščitno oznako izdajatelja računa v tekstovni in slikovni obliki (QR, PDF417 in Code 128). Izpisana oznaka na izstavljenem računu je potrdilo, da je račun bil uspešno poslan v postopek verifikacije.

S to kodo se bo lahko v 30 dneh od dneva izdaje računa pri davčnem organu prek telekomunikacijskih poti preveri, ali je bil račun potrjen na FURS-u.

V tem trenutku lahko povemo, da se podjetje Orbitala d.o.o. intenzivno pripravlja na omenjeno uvedbo izvajanja postopka potrjevanja gotovinskih računov za davčne namene. Smo v fazi izdelave in testiranja programske opreme, ki bo povezana z davčno upravo.

Takoj ko bomo pripravili končno rešitev omenjene odredbe, bomo pripravili načrt implementacije programske opreme za uporabnike, kjer vam bomo natančno obrazložili kako bo potekala instalacija in implementacija te funkcionalnosti v praksi.

Že sedaj pa lahko rečemo, do bo za uspešno implementacijo davčnih blagajn potrebno zagotoviti ustrezno infrastrukturo in opremo:

-        Stalno internet povezavo,

-        Uporabniki s POS sistemom, tiskalnik POS ki podpira eno od oblik izpisa potrebne črtne kode (QR, PDF417 in Code 128),

-        Uporabniški certifikat .

Problem so lahko predvsem starejši POS tiskalniki, zato predlagamo uporabnikom da nam na email ( E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript ) posredujejo proizvajalca in model tiskalnika ki ga uporabljajo da preverimo ali je tiskalnik ustrezen.

 

 
 
   
     

 
 
© 2024 Orbitala poslovna programska oprema