Prva stran arrow Predstavitev arrow Računovodstvo v hiši
Orbitala poslovna programska oprema | Monday, 11 November 2024
Menu
Prva stran
Predstavitev
Povpraševanje
Produkti
Podpora
 
 
 
Model optimizacije stroškov računovodstva in urejenosti poslovanja PDF Natisni E-pošta

Dovolite, da Vam predstavimo model optimizacije stroškov računovodstva, ki je postal trend podjetij z zunanjimi računovodstvi. Z njim namreč povečate preglednost poslovanja in pomembno znižate stroške zunanjega računovodstva tudi do 50 odstotkov ali več!

 

Kot kaže praksa naših strank, ima veliko podjetij, ki uporabljajo storitve zunanjih računovodskih servisov, velike težave pri poslovanju kot so: 

- listine je treba osebno dostavljati računovodstvu, le-te pa se velikokrat po poti izgubijo ali založijo,
- potrebnih nujnih podatkov nimajo na voljo takoj, ko jih potrebujejo,

- zamudno ročno vodenje evidenc prejetih in izdanih računov, 
- nenehne teževe s pridobivanjem podatkov o odprtih terjatvah in obveznostih,
- visoki stroški računovodstva.

 

Kako dosežemo zmanjšanje stroškov in preglednost poslovanja?

S kombinacijo našega računovodskega programa (za katerega pa ne potrebujete računovodskega znanja, saj je enostaven za uporabo) ter strokovnjaka za računovodstvo in davčno poslovanje, ki Vas redno obiskuje na lokaciji, vedno pa je za vprašanja na voljo preko telefona ali internetne povezave.

 

Možnosti sodelovanja je več. Nekaj osnovnih knjigovodskih del lahko opravite sami (ki jih morda opravljate že sedaj ročno). V tem primeru nastopimo v vlogi svetovalca in kontrolinga. 
Lahko pa celoten računovodski del prepustite nam in opravimo storitev pri vas v pisarni, ali pa oddaljeno preko internetne povezave. O načinu sodelovanja se dogovorimo na neobvezujoči predstavitvi.

 

Prednosti uporabe modela optimizacije stroškov računovodstva in poslovanja podjetja:

- vse podatke poslovanja in listine imate ves čas v svoji pisarni in na voljo,
- povečana ažurnost vseh podatkov v podjetju,
- strokovnjaka za računovodstvo in davčno poslovanje vam pripeljemo v pisarno,
- omogočimo lažje in hitrejše opominjanje,
- preprečijo se dvojni vnosi (časovni in finančni prihranek),
- preprečimo izgubo ali založitev listin,
- nižji stroški računovodstva.

 

Zakaj sodelovati z nami?

Več kot 15 letne izkušnje z razvojem rešitev za vodenje računovodstva in poslovanja podjetja ter dolgoročno sodelovanje z našimi strankami dokazuje, da smo zaupanja vreden partner za Vašo programsko opremo. Smo široko usmerjeni, zato obvladamo celotno sliko poslovanja podjetja. Nismo največji, niti najboljši, smo pa strokovni, odzivni in nam je mar za naše stranke. Mi in naše stranke omenjeni model uporabljamo že nekaj časa, ker je učinkovit in cenejši, zanj pa porabimo le 2% delovnega časa. 

Z omenjenim modelom optimizacije stroške računovodstva znižate do kar 50 odstotkov in povečate preglednost poslovanja!                                                                                                                                                                                                ...in to brez negativnih učinkov!

 

Za več informacij in/ali neobvezujočo predstavitev nas prosimo kontaktirajte na E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript , ali telefonsko št.: 02 426 02 76.

 
 
   
     

 
 
© 2024 Orbitala poslovna programska oprema