Prva stran arrow Produkti arrow Trgovinsko poslovanje
Orbitala poslovna programska oprema | Sunday, 12 July 2020
Menu
Prva stran
Predstavitev
Povpraševanje
Produkti
Podpora
 
 
 
Trgovinsko poslovanje PDF Natisni E-pošta

Program omogoča vodenje skladiščnega poslovanja in maloprodaje v trgovinah in restavracijah oz. vseh gostinskih lokalih. Omogočena je izdaja maloprodajnega računa. Sama izdaja je enostavna in omogočena brez uporabe miške. Pri vnosu prodajnih artiklov, pomaga vrstica predefiniranih tipk za najpogosteje izdajane artikle, ali pametno iskanje za vse ostale artikle. Ob zaključku računa se avtomatsko tiska maloprodajni račun, podprto je delno plačevanje računov. Račun se lahko oblikuje poljubno, je tekstovni in namenjen pos tiskalnikom. Vnos artiklov je lahko izveden s pomočjo branja črtne kode.

Program podpira uporabo blagajne za do 4. uporabnikov hkrati, z avtomatsko funkcijo hitre odjave v definiranem časovnem intervalu. To pomeni, da lahko en terminal uporabljajo do štirje uporabniki, pri čemer lahko vsak izmed njih dela v svoji blagajni. Zamenjava uporabnika in blagajne je pa hitra in končana v manj kot sekundi.

Pri izdelavi računov se samodejno zmanjšujejo zaloge v skladišču. Omogočena je kartica prodajnega artikla, ki prikaže količinsko in vrednostno porabo izbranega artikla. Prav tako so izdelani vsi izpisi in poročila za potrebe računovodstva (statistika, promet, DDV, skladišče). Uporabniki, se prijavljajo v program s svojim uporabniškim imenom in geslom, odgovorna oseba pa lahko določi za vsakega uporabnika, opcije in module v programu, ki so uporabniku dostopne-i.

Podprt je distribuiran sistem, s prenosi podatkov na centralno lokacijo ali računovodstvo. Praktično to pomeni, da ima lahko podjetje z enakim programom vodeno prodajo na večih lokacijah, skladiščno poslovanje pa vodi za vse lokacije ločeno na centralni enoti, podatki se prenašajo na centralno enoto preko avtomatiziranih prenosov.

 

 
 
   
     

 
 
© 2020 Orbitala poslovna programska oprema