Prva stran arrow Podpora
Orbitala poslovna programska oprema | Wednesday, 20 November 2019
Menu
Prva stran
Predstavitev
Povpraševanje
Produkti
Podpora
 
 
 
Podpora PDF Natisni E-pošta

ORBITALA nudi podporo za svoje programske produkte vsak delovnik med 8.00 in 16.00 uro.

Podpora se lahko kontaktira na telefonski številki 02 426 02 76 ali faks številki 02 426 02 78 ali po elektronski pošti na naslov: E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript . Povezava podpore .

Vse zahteve za pomoč ali prijave napak morajo biti pisne in morajo vsebovati:
- Naziv podjetja za katerega se naroča podpora in Ime kontaktne osebe, ki kontaktira podporo,
- Ime programskega modula v katerem prihaja do težav, motenj ali napak v delovanju,
- Opis težav, motenj ali napake, ki naj vsebuje opis postopka, po katerem se je programska oprema uporabljala, navedba morebiti vpisanih podatkov pri uporabi in sporočilo ki ga programska oprema javi ali razlaga nepravilnih rezultatov pri delovanju programske opreme.

Željene so ekranske slike z opisi postopkov in ekranskih slik. Ekranska slika se kreira tako, da se ko je na ekranu slika, ki jo želi uporabnik posredovati podpori, pritisne tipka "Prt scr", ki se običajno nahaja desno zgoraj na tipkovnici. Ob pritisku na tipko "Prt scr", si računalnik shrani sliko, katero lahko prilepimo v poljuben program, ki podpira lepljenje slik (Microsoft Word, Open Office, Slikar, poljubni programi za obdelovanje slik). Tako izdelan dokument v Microsoft Wordu, lahko uporabniki opremijo z večimi slikami, dodajo komentarje k slikam in pošljejo kot priponko email sporočilu na elektronski naslov podpore ali natisnejo in pošljejo po faksu.

SPLOŠNI POGOJI PRI IZVAJANJU PODPORE
Orbitala nudi brezplačno podporo le za primere, ki sodijo v Garancijsko klavzulo podjetja Orbitala. Garancijska klavzula velja za primere ko programska oprema ne deluje v skladu z zakonskimi določbami oz. skladno s specifikacijo in navodili o delovanju programske opreme, po krivdi podjetja Orbitala. V takem primeru podjetje Orbitala na lastne stroške odpravi nepravilnost pri delovanju programske opreme.

V vseh ostalih primerih se podpora ovrednoti glede na način izvajanja podpore. Za podjetja, ki imajo sklenjeno pogodbo o vzdrževanju, se podpora obračunava skladno s pogodbo, za ostale pa po ceniku storitev podjetja Orbitala.

 
 
   
     

 
 
© 2019 Orbitala poslovna programska oprema