Orbitala poslovna programska oprema | Thursday, 21 September 2023
Menu
Prva stran
Predstavitev
Povpraševanje
Produkti
Podpora
 
 
 
Sekretar FREE Najpogostejša vprašanja PDF Natisni E-pošta

V: Imam težave pri namestitvi programa. Po namestitvi ne morem v program. Kaj je lahko narobe?
O: Najverjetneje je nekaj narobe z gonilnikom baze. Potrebno je namestiti gonilnik za bazo. Če to ne reši problema poskusite namestiti še najnovejši program Internet Explorer. Le ta poleg svoje namestitve, zamenja oz. posodobi še sistemske datoteke Windows okolja.

V: Uspel sem namestiti program, vendar ne znam obračunanti potnih stroškov na potnem nalogu.
O: Za uspešen vnos in obračun potnega naloga je potrebno izvesti naslednji postopek: V oknu Potni nalogi se izbere opcija Potni nalogi/Nov. Odpre se okno za vnos osnovnih podatkov potnega naloga. Le ti se izpolnijo in pritisne se gumb Shrani. Na desni strani okna se odpre tabela za obračun potnih stroškov. S pritiskom na ustrezni gumb (F9 - Dnevnice, F10 - Potni stroški, F11 - Ostali stroški) se vpišejo potni stroški na Potnem nalogu.

V: Ali deluje program v okolju Windows 2000?
O: Program deluje v vseh okoljih Windows. Orbitala pred namestitvijo programa predlaga namestitev zadnjih popravkov operacijskega sistema Windows (pri NT Service pack, pri 95/98 pa zadnje verzije programa Internet Explorer)

 
 
   
     

 
 
© 2023 Orbitala poslovna programska oprema