Recepcija podpira avtomatsko knjiženje blagajniških zaključkov in avansnih računov v dvostavno knjigovodstvo.
Za pravilno delovanje knjiženja je potrebno pravilno urediti kontiranje podatkov. Urediti je potrebno kontiranje za knjiženje Akontacij in Blagajniških zaključkov. slika 1
slika 2
Pri knjiženju akontacij se podatko lahko knjižijo sumarno za vse hotelske objekte, v tem primeru izpolnimo le podatke na sliki 1 zgoraj. Če knjižimo podatke po hotelskih enotah, kontiramo podatke v podatkih hotela.
Kontiranje za knjiženje DDV opravimo v podatkih o davčnih stopnjah. Kontiranje za knjiženje prihodkov pri knjiženju blagajniških zaključkov, vpišemo v podatkih storitve. Če pustimo konto na storitvi prazen se uporabi privzeti konto za storitve iz nastavitev na sliki 1. Knjiženje avansnih računov startamo tako da vpišemo željeno obdobje in izbrano hotelsko enoto. Z gumbom izberi program prikaže dneve na katere bo opravil knjiženje. Gumb vse račune kreira knjižbe za avansne račune. Knjiženje Blagajniških računov opravimo enako kot avansne račune. Z datumskim obdobjem in hotelsko enoto odpremo obdobje knjiženja. S pritiskom na gumb Vse rečune kreiramo knjižbe. Knjiženje upošteva črpane akontacije, to pomeni da stornira že obračunani DDV po akontacijah in zapira knjižene avansne račune. |