Prva stran arrow Podpora arrow Fakturiranje arrow Skladišče arrow Težave s Podatki v Skladišču
Orbitala poslovna programska oprema | Wednesday, 08 May 2024
Menu
Prva stran
Predstavitev
Povpraševanje
Produkti
Podpora
 
 
 
Težave s Podatki v Skladišču PDF Natisni E-pošta
1. Trenutna zaloga in saldo zaloge na kartici  artikla se ne ujemata po zaključku vseh odprtih datumov.
Najprej preveriti nastavitve artikla in morebitno sestavo normativov, če je artikel prodajan kot sestavina. Nato v oknu Zaloge startati Osveževanje Zaloge za sporni artikel, nazadnje osvežiti Kartico artikla za dovolj dolgo obdobje nazaj. Nato preveriti trenutno zalogo in kartico artikla. Če se ne ujemata poklicati podporo Orbitala d.o.o.

2. Napačni podatki na kartici artikla
Preveriti pravilnost podatkov na kartici artikla, z dnevnikom v skladišču (Poročilo 101 Dnevnik). Startati Obdelavo Osveži Kartico artkla, ki ponovno preračuna podatke in osveži kartico artikla.

3. Napačna trenutna zaloga v oknu Zaloge
Preveriti nastavitve artikla in nastavitve sestavin, če je artikel sestavljen. Startati obdelavo Osveži zalogo iz okna Zaloge, preko menija, na desni miškin klik nad tabelo artiklov.

4. Prazna kartica artikla
Preveriti ali so startani Zaključki dneva za željene datume. Če niso potem je potrebno startati omenjeno obdelavo preko okna Skladišče/Dnevni zaključek. Če so datumi zaključeni, je potrebno startati obdelavo Osveži kartico artikla ali Osveževanje zaključkov. Preveriti podatke skladišča ali je vklopljen dnevni zaključek.

 
 
   
     

 
 
© 2024 Orbitala poslovna programska oprema