Ta opcija nam v programu Recepcija omogoča združitev storitev iz večih sob na en račun. Aktiviramo jo preko menija Blagajna, Združevanje računov. V oknu, ki se nam odpre, z dvoklikom izberemo sobe za obračun in kliknemo Naprej. Z iskalnikom desno lahko poiščemo sobe, ki so rezervirane na skupine, podjetje ali agencijo. V zavihek Izbrane storitve se nam preneso vse storitve, ki se nanašajo na izbrane sobe. V levem delu okna se nahajajo storitve, ki so nam na voljo v izbranem hotelu. V kolikor želimo na račun prenesti le nekatere storitve jih z dvoklikom izberemo. Z gumbom Shift na tipkovnici in klikom z miško lahko izberemo več storitev hkrati. Ctrl gumb na tipkovnici in klik z miško na storitev nam povrne stanje prvotno prenesenih storitev. Pri Izboru ciljne rezervacije najprej izberemo vrsto računa, z gumbom Izberi/Odpri račun pa določimo na koga se naj izbrane sobe in storitve preneso. Z gumbom Dokončaj združimo storitve izbranih sob na en račun. V oknu Blagajna se nam izpišejo vse storitve, ki smo jih združili na računu. Z dvoklikom na posamezne sobe zgoraj, dobimo vpogled v storitve, ki smo jih iz katere sobe prenesli. Posameznega gosta lahko odjavimo, obračunamo storitve iz cenika in izpišemo račun. |